Επιστροφές Προϊόντων

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερων και να ζητήσετε την αντικατάσταση - επισκευή τους :

- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του GadgetLab πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία). 
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή-επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ταμειακής - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα 
πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σειριακοί αριθμοί - S/N των προϊόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).  
Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς ( για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών - αποστολών ανάλογα με την χρονική περίοδο και τον φόρτο εργασίας) και 1 - 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή 3 - 20 επιπλέον εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία - εισαγωγέα - διανομέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση και επιστροφή πίσω σε εμάς. 
Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του εισαγωγέα - κατασκευαστή - διανομέα ή το προϊόν - συσκευή δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας του κατασκευαστή τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα επιβαρύνουν τον πελάτη. 
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! σε περιπτώσεις προϊόντων που το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας στην οποία έχει αποσταλεί η συσκευή θεωρεί ότι η συσκευή δεν καλύπτεται από τους όρους - προϋποθέσεις εγγύησης του κατασκευαστή,υπάρχει πιθανότητα για ελάχιστη χρέωση ελέγχου της αντιπροσωπείας για τον έλεγχο της που ξεκινάει από τα 15,00 € + Φ.Π.Α . 
Για το προηγούμενο λόγο ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και σίγουρος ότι η συσκευή του είναι εντός προδιαγραφών - όρων εγγύησης για να αποφύγει έξτρα χρεώσεις της αντιπροσωπείας για έλεγχο της συσκευής και μεταφορικών παραλαβής και αποστολής τόσο από και πρός την αντιπροσωπεία όσο από και προς εμάς ( εφόσον η αρχική αποστολή είχε γίνει σε εμάς).
Σύμφωνα με την πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή, η συσκευή σας μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη ίδιου τύπου, εφόσον δεν λειτουργεί ή υπολειτουργεί κατά την πρώτη ενεργοποίησή της εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Για να γίνει αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα από το τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή-αντιπροσώπου-εισαγωγέα. Επίσης η συσκευή για να την κάνει ο κατασκευαστής - εισαγωγέας δεκτή για αντικατάσταση δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατσουνιές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία, σημάδια οξείδωσης, κ.α.). Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί πλήρες, ήτοι να περιλαμβάνονται στη συσκευασία πέρα από τη συσκευή δέκτης, laptop, κινητό,.... όλα τα παρελκόμενα, όπως ενδεικτικά: μπαταρίες, φορτιστής, Hands Free, Bluetooth, ακουστικά, εγχειρίδιο οδηγιών ΄ν, CDs, καλώδια κλπ, όπως αυτά περιγράφονται στις οδηγίες χρήσης. Επίσης η συσκευασία θα πρέπει να είναι πλήρης και σε άριστη κατάσταση, ( όπως ακριβώς αγοράστηκε) χωρίς σκισίματα, τσαλακώματα και με ευανάγνωστα τα σειριακά νούμερα.
Για προϊόντα - συσκευές εκτός εγγύησης που αποστέλλονται στο κεντρικό τμήμα τεχνικής υποστήριξης (με εξειδικευμένους τεχνικούς και διαγνωστικά συσκευών) στο Ηράκλειο Κρητης, για επισκευή, κοστολόγηση, μετατροπή, αναβάθμιση, αντικατάσταση απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών - αποστολών) και 1 - 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς και ενημέρωση του πελάτη για το κόστος επισκευής. 
Οι χρόνοι εξαρτώνται από την χρονική περίοδο και τον φόρτο εργασίας. Σκοπός πάντα είναι η ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Κατά την διάρκεια παραλαβής, ελέγχου, κοστολόγησης, αποστολής στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία, επισκευής θα ενημερώνεστε με γραπτά μηνύματα (SMS) και με αποστολή email. 
Απαραίτητο είναι να μας ενημερώσετε με τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το email σας, γραπτώς με επιστολή μέσα στο δέμα σας ή μέσω email στο info@gadgetlab.gr ή support@gadgetlab.gr και μέσω του Online συστήματος επικοινωνίας που εμφανίζεται στην σελίδα μας (εργάσιμες ημέρες και ώρες).
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για επισκευή ή αντικατάσταση συσκευής δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (25) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής εκτός από σπάνιες περιπτώσεις έλλειψης ανταλλακτικού. 
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή-έλεγχο να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος.  
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σεριακοί αριθμοί - S/N των προιόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). 
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της Gadgetlab. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
 - επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (μπορείτε να χρησιμοποιείτε και το Online σύστημα επικοινωνίας που εμφανίζεται κάτω δεξιά στην σελίδα μας).
 - το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
 - δεν έχει υποστεί αντικανονική χρήση (άνοιγμα συσκευής, παραβίαση σφραγιστικών, αλλαγή-αλλοίωση σειριακών αριθμών) ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατζουνιές, χτυπήματα, στρεβλώσεις, σημάδια οξείδωσης, κ.α.)
 - το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα και όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η Gadgetlab δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. 

 - Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» . Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, ή καλέστε μας στο 2813013425 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2813013425 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Αν κάποιο προϊόν δεν σας ικανοποιήσει (και δεν έχει ανοιχτεί - παραβιαστεί η συσκευασία του) ή είναι ελαττωματικό μπορείτε να μας το επιστρέψετε κατόπιν επικοινωνίας. 
Προσφέρουμε επίσης εγγύηση από 3 μήνες έως 1 έτος (ανάλογα με το προϊόν) επισκευής ή αντικατάστασης με το ίδιο ή παρόμοιο προϊόν στα προϊόντα δικής μας εισαγωγής.
Προϊόντα εισαγωγής από άλλη αντιπροσωπεία έχουν εγγύηση της αντίστοιχης ελληνικής αντιπροσωπείας - επίσημου διανομέα και αντικαθίστανται ή επισκευάζονται μόνο από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία (ρωτήστε μας για τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών των αντίστοιχων αντιπροσωπειών). 
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προιόντος.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σειριακοί αριθμοί - S/N των προϊόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΤΔΑ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). 
Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που δεν ικανοποιούν τον πελάτη επιβαρύνουν τον πελάτη .  Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο τυχόν ελαττωματικό προϊόν στείλτε email στο info@gadgetlab.gr και support@gadgetlab.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 2813013425 .
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση ή επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος από την αντιπροσωπεία  εισαγωγής του προϊόντος. 
Εγγύηση
Όλα τα προϊόντα που είναι αγορασμένα από εμάς μέσω των αντιστοίχων αντιπροσωπειών για την Ελληνική αγορά έχουν εγγύηση - υποστήριξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα - διανομέα.

Δέν παρέχεται εγγύηση σε αξεσουάρ κάθε είδους.

Οι πελάτες μπορούνε να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών.